Eskaeren kudeaketa orokorra

Eskaeren atalean, egin ditugun salmenta guztiak ikus ditzakegu, eta saldutako produktuak bidaltzeko eskaera bakoitzaren datuak lor ditzakegu.

Eskaerak sarrera-ordenaren arabera erakusten dira. Xehetasunak ikusteko, nahikoa da eskuineko "ikusi" botoian klik egitea.

<>

Jarraian, aukeratutako eskaeraren datu guztiak dituen orria ikusiko dugu.

<>

 

Eskaera baten egoerak

Orriaren goiko aldean, eskaeraren benetako egoera ikus dezakegu. Goitibeherako menuaren bidez alda dezakegu haren egoera. Funtzio hori funtsezkoa da eskaerak prozesatzeko. Eskaeraren egoera onartutako ordainketa, uneko prestaketa edo bidalketa egoerara aldatzen denean, sistemak mezu elektroniko bat bidaliko dio automatikoki bezeroari, eta egoera entregara aldatzen denean, berriz, ez zaio mezurik bidaliko bezeroari.

 

Ordainketa banku-transferentzia bidez egin bada, egoera lehenetsia "banku-transferentzia bidez ordaintzeko zain" izango da. Horrek esan nahi du gure bankuan egiaztatu behar dugula bezeroak ordainketa egin duela. Ordainketa eginda dagoela egiaztatu ondoren, eskaera "onartutako ordainketa" egoerara aldatuko dugu. Une horretan, sistemak automatikoki bidaltzen dio gure bezeroari posta LKektronikoz eskaeraren faktura. Urrats hori ez da beharrezkoa ordainketa txartel bidez edo PayPal bidez egin bada, automatikoki hasierako egoera "ordainketa onartua" izango baita.

<>

Honako egoera hauek hauta daitezke: Beltzez markatuko ditugu gehien erabiltzen direnak:

  • Banku-transferentzia ordaintzeko zain.
  • Itzulketaren aurkako baliozkotzearen zain.
  • Txeke bidezko ordainketaren zain.
  • PayPalengatik ordaintzeko zain.
  • Bertan behera
  • Entregatua.
  • Stock faltagatik ordaintzeke (ordaindu gabe)
  • Stock faltagatik ordaintzeke (ordainduta)
  • Ordainketa onartua.
  • Errorea ordainketan.
  • Urrutitik onartutako ordainketa.
  • Abian den prestakuntza.
  • Itzulketa (Itzulketa).
  • Bidalita.

Bezeroek eskaera guztien egoera ikus dezakete beren kontuaren konfigurazioaren eskaeren historia atalean, beren dendako interfazean.

 

Ikusi eskaeraren produktuak

Eskaerak dituen produktuak orriaren amaieran ikus ditzakegu.

<>

Materialak eskaeraren barruan produktuaren unitateak aldatzeko eta eskuz produktu berriak gehitzeko aukera ematen du, baina kontuan izan behar da kasu horietan aldea eskuz eskatu behar dela, eta, beraz, ez dugu horrelako aldaketarik egitea gomendatzen.

 

Eskaeraren helbidea

Eskaeraren bidalketa-helbidea eskuineko aldean ikus dezakegu, eta, beharrezkoa izanez gero, aldatu ere egin dezakegu. Gainera, faseari esker, pdf bat deskargatu ahal izango dugu eskaeraren helbidearekin, eta gero inprimatu ahal izango dugu.

<>

<>

Ikusi eskaeraren faktura

Egoera "onartutako ordainketa" egoerara aldatzean, faktura ikusi eta deskargatzeko aukera aktibatzen dela ikusiko dugu.

<>

Hau gure ekipoan deskargatuko da pdf bezala.

<>

Fakturak posta elektronikoz iristen zaizkio bezero bakoitzari, eskaeraren egoera "ordainketa onartua" denean. Zure bezero-eremutik ere deskarga ditzakezu, eskaeren historian.

 

Eskaeren oinarrizko informazioa esportatzea

Faseari esker, eskaera guztien oinarrizko datuak (erreferentzia, bezeroa, zenbatekoa eta eskaeraren data) fitxategi batera esportatu daitezke. CSV, gero Excel-ekin ireki ahal izango duzuna. Horretarako, eskaeren zerrendara itzuliko gara, ezkerreko menuan klik eginez, eta zerrendaren gainean mugitutako gezian klik egingo dugu, eskuinean. Fitxategi bat deskargatuko da. CSV gure deskarga-karpetan.

<>

Daten arabera ere iragaz dezakegu, deskarga eskaera jakin batzuena bakarrik izan dadin. Horretarako, datak aukeratu eta "bilatu" botoiari emango diogu. Horrela, zerrendak eskaerak erakutsiko dizkigu aukeratutako daten artean.

<>

Zerrenda hori pantailan dugunean, esportatu botoia erabili behar dugu.

<>

Fitxategia deskargatu ondoren. CSV, ez dugu ahaztu behar "berrabiarazi" botoian klik egitea datak ezabatzeko eta eskaera guztiak berriro ikusteko.