Produktu berri bat gehitzea: oinarrizkoa

Produktuak dira gure dendako elementurik garrantzitsuenak; beraz, interes berezia jarri behar dugu produktuak behar bezala sortzeko, gure bezeroek erraz aurki ditzaten eta erakargarriak izan daitezen. Tutorial honetan produktu berri bat gehituko diogu gure dendari.

Lehenengo urratsa gure kontrol-panelean sartzea da.

Barruan gaudela, produktu berri bat gehitzeko, "Sarbide azkarra" menu zabalgarrian klik egin behar dugu, orriaren goiko aldean, eta "produktu berria gehitu" aukera aukeratu.

Ezkerreko zutabean, gure produktua konfiguratzeko hainbat erlaitz ikusiko ditugu. Tutorial honetan horietako hiru izango ditugu ardatz: "Informazioa", "Prezioa" eta "elkarteak".

Produktuaren informazio orokorra

"Informazioa" erlaitzean, izena da nahitaezko eremu bakarra, baina, gutxienez, erreferentzia-kodea gehitzea gomendatzen dugu beti, "NANa" bezala: identifikatzaile bakarra, produktua beste edozeinetatik bereizten duena. Horrek asko lagunduko digu eskaerak kudeatzen.

Produktua aktibo egotea nahi dugun ala ez hauta dezakegu. Aktiboak ez diren produktuak ez dira dendan erakusten. "Ikusgai" eremuan dagoen bezala utziko dugu, "Denda osoan" aukerarekin.

"Aukerak" atalean, ohiko egoera "eskaerak egiteko prest" da, baina laukia desmarka dezakegu, aldi baterako erabilgarri ez badago edo stock-ik gabe geratu bagara. Kasu horretan, prezioa erakusten dugun ala ez aukera dezakegu. Lauki hori desmarkatzen duten produktuak dendan agertuko dira, baina gure bezeroek ez dute horiek erosteko aukerarik izango.

"Estatua" atalean, gure bezeroei adierazi ahal izango diegu produktua lehen eskukoa edo bigarren eskukoa den, edo konponketa-prozesu batetik igaro den, hau da, produktua "berrituta" dagoen. Ohikoena laukitxoa dagoen bezala uztea da: "Berria".

Deskribapen labur bat gehituko dugu, non gure produktuaren funtsezko ezaugarriak nabarmenduko ditugun. Deskribapen labur hori da eremu honetan ikusiko dena, eta, beraz, oso garrantzitsua da behar duzun informazioa ematea.

"Deskribapena" atalean azalpen luzeagoa eta zehatzagoa eman dezakegu, gure produktuaren edo zerbitzuaren abantailak eta desberdintasunak azaldu, eta erabilgarri deritzogun edozein informazio. Deskribapen luze hori da eremu honetan ikusiko dena. Ez da nahitaezkoa betetzea, baina egitea gomendatzen dizugu. Deskribapen luzeagoko produktuak hobeto saltzen dira.

Gure denda hainbat hizkuntzatan agertzen bada, hizkuntzen goitibeherako menuan klik egin eta beste hizkuntza bat aukeratuko dugu. Jarraian, eremu berberak beteko ditugu testua itzulita. Testua jatorrizko hizkuntzan ere kopiatu dezakegu, oraindik itzulpenik ez badugu.

Produktuaren prezioa

"Salmenta-prezioa BEZarekin" atalean, produktua saldu nahi diogun azken prezioa (publikoarentzako salmenta-prezioa) sartuko dugu. Sistemak automatikoki kalkulatuko digu eskaerak eta fakturak kudeatzeko beharrezkoa den salmenta-prezioa, BEZik gabe.

"Zergen arauan" hainbat aukeraren artean aukera dezakegu: "BEZ orokorra", "BEZ murriztua" eta "BEZ supermurriztua", dagokien ehunekoa aplikatzeko.

Saldu nahi dugun produktua pack bat edo antzeko produktu-sorta bat bada, unitateko prezioa adieraz dezakegu, gure bezeroei prezioaren ideia hobea emateko. Adibidez, 6 te paketeko pack batean, pakete bakoitzeko prezioa adieraz genezake.

Azkenik, laukitxo bat dugu, gure produktuak prezioa jaitsita duela adierazteko. Horrela, "Eskaintza" hitza agertuko da produktuarekin batera gure webgunean.

Elkarteak (kategoriak)

Konfiguratuko dugun hirugarren eta azken erlaitza "elkarteak" erlaitza da. "Lotu kategoriak" aukeran, "Zabaldu guztiak" klikatuko dugu, eta gure produktua zer kategoriatan agertzea nahi dugun aukeratuko dugu.

Hemen oso garrantzitsua da "produktu guztiak" kategoria igotzen dugun edozein produktutan aukeratzea. Egiten ez badugu, gure produktua ez da orrialdean ikusiko.

"Kategoria lehenetsia" atalean, gure produkturako kategoria nagusia aukeratuko dugu. Gogoratu produktu bat hainbat kategoriatan egon daitekeela, adibidez "emakumea" eta "neguko arropa".

"Osagarriak" eremua hutsik utziko dugu oraingoz, eta beste tutorial batean azalduko dugu.

"Fabrikatzailea" atalean, gure produktuaren marka aukera dezakegu; horretarako, fabrikatzaile horiek sortu behar ditugu aldez aurretik. Beste tutorial batean ere azaldu genuen.

Hiru erlaitzetako oinarrizkoa konfiguratu dugunez, "Gorde eta geratu" ikonoan klik egingo dugu.

Azkenik, aldaketa bat egiten dugun guztietan bezala, "Parametro aurreratuak", "Errendimendua" eta goiko eskuinaldean "hustu cachea" sakatuko dugu.

Gure dendan produktu berria kategoria egokietan agertzen dela egiaztatuko dugu, datu guztiak zuzenak direla. Akatsen bat hautematen badugu, editorean zuzenduko dugu eta berriro gordeko dugu.